OLETTE SYDÄMELLISESTI TERVETULLEITA TALVEN AVIOPARITAPAHTUMAAN LEVILLE 26.-28.1.2018!

KAAMOKSESTA VALOON – Valkoinen palikka järjestetään Levi Hotel Spa:ssa, Kittilässä.

Levi Cross -avioliittotapahtumat ovat piristäneet jo kuutena kesänä eri elämänvaiheissa olevia parikuntia. Tule nyt puolisosi kanssa virkistymään kaamoksen keskellä Levillä Valkoisen palikan -viikonlopputapahtumaan parisuhteenne parhaaksi. Kaikki uudet ja vanhat kävijät olette lämpimästi tervetulleita! Tapahtuma sopii mainiosti myös ensikertalaisille. Ilmoittautumiset 19.1.2018 mennessä.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ

HINNASTO

Tapahtuman hinta
Viikonlopun kurssihinta on 195 euroa / pariskunta sisältäen opetuksen ja ruokailut (2 x lounasbuffet, 1 x päivällisbuffet ja 2 x päiväkahvi). Aterioiden tai luentojen poisjättäminen ei vaikuta kurssihintaan. Ilmoittautumisen yhteydessä ei muodostu laskua. Laskun lähettää Polar Meetings Oy.

Valkoinen palikka -viikonloppu järjestetään yhteistyössä Parempi avioliitto ry:n ja Polar Meetings Oy:n kanssa.

Pe 26.1.2018
19.00 – 20.00 Ilmoittautuminen

La 29.1.2018
8.00 Ilmoittautuminen lauantaina saapuville
9.00 Tapahtuman avaus
Luento: Elämä avioliitossa ja kommunikaatio, Tomi ja Mervi Hillukkala
12.00 Lounas
Kahdenkeskistä aikaa: ulkoilua, kuntosali, kylpylä
15.30 Luento: Anteeksiannolla uuteen alkuun, Raimo ja Kaarina Kakko
18.30-20.00 Päivällinen

Su 28.1.2018
9.00 Luento: Itsetunto ja vanhemmuus, Markku Salakka ja Anne Makituomas
12.00 Lounas
13.00 Luento: Suhdetarpeet, rakkaus ja kunnioitus, Vesa ja Jenni Holappa
15.30 Kysymyslaatikko ja päätöskahvi
16.00 Seminaari päättyy, hyvää kotimatkaa!

Huom.! Tilaisuudessa ei ole lastenhoitoa

ILMOITTAUTUMISET: www.parempiavioliitto.fi